De persoonlijke stijl en aanpak van Iris Haaksma vormden de basis voor het ontwikkelen van een website die datzelfde gevoel overbrengt. Een moderne en toegankelijke website die zowel bedrijven als professionals aanspreekt.
Bezoekers nemen we mee in de verschillende diensten die Iris te bieden heeft. We laten niet alleen de werkwijze zien, maar maken ook in één oogopslag duidelijk wat de waarde voor de lezer is.
Meer leads van betere kwaliteit.
Om de conversie te verhogen, maken we op de website gebruik van slimme conversietechnieken. Eén daarvan is een tool waarmee de bezoeker eenvoudig een kennismakingsgesprek kan inplannen.
Om de conversie te verbeteren is deze pagina ‘afleidingsvrij’. Er is dus maar één doel, en dat is om de bezoeker het formulier zo soepel mogelijk te laten doorlopen. Daarnaast hebben we het formulier opgedeeld in stappen. Zo maken we het visueel aantrekkelijker en verlagen we de drempel (en dus het aantal afhakers).
Ook hebben we ervoor gekozen om het formulier heel concreet te maken. Dit zorgt ervoor dat enkel bezoekers die écht serieus zijn een gesprek aanvragen. Betere leads = Effectiever zaken doen.
Lees wat Iris Haaksmaover ons te vertellen heeft.
Iris Haaksma
Assessmentpsycholoog
Het team van Rots in Branding maakt zijn naam meer dan waar. Toen ik op zoek was naar iemand die de vindbaarheid en professionaliteit van mijn website zou kunnen optimaliseren, kwam ik in contact met Roderick. In de maanden daarop heb ik hem leren kennen als een zeer prettig communicerende samenwerkingspartner die rust en overzicht met een hoge mate van kwaliteitsgerichtheid (en humor) combineert. Samen met Niké vormt hij een creatief team dat de puntjes op de i zet. Met een prachtig resultaat tot gevolg! Ik ben bijzonder tevreden en kan de diensten van Rots in Branding aan iedereen aanbevelen.
Beter vindbaar door relevante content.
Voor zakelijke diensten is netwerk vaak een belangrijke schakel voor nieuwe leads. Toch oriënteert deze doelgroep zich ook online. Het is dus van belang om ook daar aanwezig te zijn.
Direct aan de start van het project hebben we uitgebreid onderzoek gedaan naar relevante zoektermen in Google en zoekgedrag van de doelgroep. Dit inzicht heeft mede de hoofdstructuur van de website bepaald.
Relevantie van een pagina is niet enkel fijn voor bezoekers, maar wordt ook gewaardeerd door Google. De zoekintentie van de doelgroep is divers, van informerend tot aankoopgericht. Door hier in de content rekening mee te houding, vergroten we de relevantie van pagina’s.